Notify na mobil po prichodu E-mailu

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Pátek Říjen 12 08:11:48 CEST 2001

Jo, ty uvozovky tam chybely..... ale zase nastal jiny problem, chtel jsem
jen poslat upozorneni a ono mi to na mobil odesle kompletne celou
zpravu..... Nejak mi tam schazi to, aby poslal jen jako upozorneni a dopis
normalne hodil do schranky. Zrejme do .forward pred ten radek k posilani na
mobil budu muset jeste nejak napsat, aby tu postu vhodil i do lokalni
schranky, ale nevim jak na to.....
Diky za jakekoli nakopnuti spravnym smerem....Uz sem to tu po firme
rozsiril, ze to funguje a .....

Davy