MTA Postfix + antivir

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Říjen 25 10:46:54 CEST 2001

> From: David =?ISO-8859-2?Q?Olszy=F1ski?= <hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz>
> Subject: Re: MTA Postfix + antivir
> To: sendmail na linux.cz
> Date: Thu, 25 Oct 2001 07:54:45 GMT
> Chtel bych se ale zeptat, jestli nekdo nevi o antiviru, ktery je uplne
> zdarma. Ja nic nenasel. Jen par prispevku v konferenci, ve kterych se
> psalo, ze zdarma neni zadny. Mozna se uz ale neco zmenilo.

Dovoluji si upozornit, ze tato konference je o MTA, nikoliv
o MS-antivirech. Ucelem MTA je predavat postu dle RFC2821, resp.
modifikovat jen hlavicky zpravy dle RFC 2822, nikoliv zkoumat jeji telo
(tj. ani to, obsahuje-li MS-viry nebo ne).

MS-antiviry by si priznivci MS meli davat primo na MS-systemy, kdyz je to
jejich problem. Sroubovanim MS-antiviru do MTA se primarni funkce MTA
(predavani posty) znejistuje a zdrzuje.

Zdarma je treba pozadovat antiviry od Microsoftu, kdyz prodava za
velke penize systemy a programy, ktere jsou tak bezpecne. Jinou moznosti
je prejit na jinou systemovou platformu.
--
                                                Lubos Kaspar