IMAP2000c RH7.1 client Outlook2000 - mazani posty

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Říjen 28 14:16:57 CET 2001

David Michal wrote:

> Rozjizdim novy mailovy server. Nyni testuji IMAP, ale stale se mi nedari zajistit aby smazana posta z kterohokoliv foldru se presunula do foldru "trash". A aby se tento foldr jako trash take tvaril a umoznil mi ulne smazani zprav.
> Mate nekdo zkusenosti s touto kombinaci Outlook a IMAP.

	Pouze tip (IMAP sice pouzivam - a to ve verzi se SSL, ale nikoli proti
Outlooku, jehoz pouzivani je ve vsech spolecnostech, kde do toho mohu
mluvit z bezpecnostnich duvodu prisne zakazano) - pokud vim, pri
prekladu je mozne zadefinovat jednu promennou, ktera zpusobi, ze se
prelozi jakasi cast kodu specificka prave pro kompatibilitu s Outlookem.
Zkuste tedy tohle ...

							Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz