problem s aliases

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Říjen 28 14:26:11 CET 2001

Miroslav Kokrda wrote:

>  A mam problem, ktery se mi tezko chape. Pokud nemam v aliasu . /tecku/, a
> ja posilam na adresu alias na domain.cz mailik, vyfakuje me sendmail, ze
> "User unknown" ... Pokud je ve jmene aliasu aspon jedna teca a je jedno
> kde, doruci postu spravne na lokalni ucet ... :(

	Nevidim zadnou odpoved na vas dotaz - pokud problem stale trva, muzete
spustit "sendmail -bt" do prikazove rady zapsat
3,0 numira na domain.cz

	(a pripadne totez, ale pro adresu, ktera nefunguje)

	a poslat nam sem vysledek ?

	Z toho by melo byt videt, jake rulesety byly pouzity a co s adresou
ktery udelal ...

							Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz