domena + sendmail

Michal Hudák hudak na mail.cz
Čtvrtek Září 6 11:48:38 CEST 2001

Tak jsem to nakonec udelal nahradnim resenim (prepsal jsem hosts na
aabbcc.cz)
Jedna cast problemu se tak vyresila. Mail co posilam primo z Linux servru uz
se nevraci a dojdou.
Problem mam tedka s SMTP pripojenim (povazoval jsem to puvodne za jeden
problem :-). OutBlBuk tedka haze tuhle chybu:

Zpravu nelze odeslat, protoze jeden z prijemcu byl serverem odmitnut. Adresa
odmitnuteho prijemce je hudak na mail.cz. Predmet 'Re: Pokus', Ucet: 'Lokalni
posta', Server: '192.168.0.1', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '550 5.7.1
<hudak na mail.cz>... Relaying denied', Port: 25, Zabezpeceni (SSL): Ne, Chyba
serveru: 550, Cislo chyby: 0x800CCC79

Jsem si vedom ze to asi nejsou dostatecne informace ale opravdu rad bych se
poucil a chybejici veci promtne zjistim.

Jinak Lokalni posta =pop - 192.168.0.1 (linux server) to same smtp

(Pokud poslu pres tenhle ucel neco lokalne tzn nekdo na aabbcc.cz tak to dojde.
Kdyz poslu neco na nekdo na abc.cz tak to taky dojde od nekdojinej na aabbcc.cz)

Predem diky za nakopnuti spravnym smerem!

                                                    Michal