Problem s dorucovanim

moravcik moravcik na pal-inalfa.sk
Pátek Září 7 08:47:03 CEST 2001

Zdravim vsetkych,

poradi mi niekto prosim s nasledujucim problemom. Niekolko dni sa nam
nedari
odosielat postu do domeny inalfa.nl (a mozno aj inam). Sendmail mi posiela
nasedovne hlasky (vid dole). Server ktory je tam uvedeny ako Host unknown
je v ich DNSku uvedeny ako treti s najnizsou prioritou. Znamena to ze sa
sendmail pokusal spojit najskor s prvymi dvoma a ked sa to nepodarilo ani
s tretim poslal spravu o chybe? Co znamena na konci riadku 'no data
known'? Vie niekto kde by mohol byt problem? Spravca domeny inalfa.nl
tvrdi ze u neho je vsetko O.K.

Dakujem

--
Andrej Moravcik
Pal-Inalfa a.s., Vrable

550 <gsenstius na inalfa.nl>,<cgoor na inalfa.nl>... Host unknown (Name server: relay2.nic.unisource.nl.: no data known)