domena + sendmail

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 7 12:03:03 CEST 2001

On Fri, 7 Sep 2001, Michal Hudák wrote:

> Predpokladam, ze kdyz mi to reklo na konci:
> System appeared to reject relay attempts
> Tak to bude relativne dobre ne?

Jo. Mimochodem pokud se jednalo o mailbombera, nema nektery Vas uzivatel na
stroji konto ? Klidne tam mohl spustit svuj programek ktery k odesilani
posty vubec nepouzil Vas sendmail ale odesilal to sam. Zkontroloval bych
pres last data prihlaseni, domaci adresare pripadne .bash_history .

Kazdopadne ten log co Vam dodali neni nic moc ...