Sendmail a fronta

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Září 14 07:43:04 CEST 2001

13. 9. 2001 napsal(a) Jan Cervenka na téma ,Re: Sendmail a fronta`:

JC> Dekuji moc za odpoved, ale to jsem skusil, a pokud je pocitac zrovna
JC> pripojeny do internetu, tak to posila
JC> (nebo jeste hure pri volbe pppd demand to po prijmuti mailu samo vytaci)
JC> Jedna se o RH 6.2 v konfiguracnim souboru jsem zmenil pouze
JC> poskytovateluv SMTP server
JC> a AMAVIS.

Pro Vaše potřeby si nastavte

O HoldExpensive=True

a u rozhraní do internetu nastavte příznak expensive (přidejte příslušné
písmenko do F= ).

Všechno toto jde nastavit v , ale nemám tady systém, který jsem dělal z
M4 a mám tady (takto nenakonfigurovaný) systém, který je stavěný na .cf.

op.ps, možná i README  z konfiguračního podstromu poradí.

S nastavením expensive se na dané rozhraní doručuje jen tehdy, když
probíhá standardní průchod frontou; jinak ne. Vytáčení a podobné věci je
tedy možno ovlivňovat časem za parametrem -q sendmailu, popř. si sendmail
-q pouštět jinými prostředky (cron + ifup?)

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,