Nezadouci zmena adresy odesilatele

spatka.mta na gw-luzanky.skynet.cz spatka.mta na gw-luzanky.skynet.cz
Pátek Září 14 11:05:33 CEST 2001

Dobry den,

Resim problem s konfiguraci sendmailu. Pokud si poslu dopis na nektere servery
tak se nezadoucim zpusobem zmeni adresa From: . Testuji to na sms.eurotel.cz.
Pokud si odeslu mail z vnitrni site tak pokud From: obsahuje *@luzanky.cz tak
na mobilu se objevi ze to doslo z *@gw-luzanky.skynet.cz. Pokud From: obsahuje
napr. petr.spatka na kamarad.cz tak to dojde se spravnou adresou.

Podotykam, ze v obou pripadech vyuzivam stejny SMTP server.  V priloze je
odposlech (sniffit) komunikace naseho serveru s SMTP serverem Eurotelu. Z
odposlechu se zda, ze to nejak prekope az SMTP server u Eurotelu.

Jsem matej z toho, jestli je chyba u me, nebo u Eurotelu?  Dokonce se mi zda
nejpravdepodobnejsi, ze chyba je nejaka chyba v DNS (na tu nemam primy vliv).

Nevite nekdo co s tim?

Moc dekuji za pomoc.
Petr SPATKA

P.S. pouzivam sendmail a konfiguruji to pres m4