Nezadouci zmena adresy odesilatele (dodatek)

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pátek Září 14 16:34:15 CEST 2001

> From: Dan Lukes <dan na obluda.cz>
> Subject: Re: Nezadouci zmena adresy odesilatele (dodatek)
> Date: Fri, 14 Sep 2001 13:46:12 +0200
> To: sendmail na linux.cz

To by ovsem podle me delat nemel, protoze zde nejde o zadny masquerading v ramci
vlastni domeny.

> [...]
> 	To, co tam mate ted je proste porusenim prislusnych pravidel a je celkem
> s podivem, ze jste zatim nalezli pouze tento problem.
>
> 	A na vasem miste bych si nasel cas pro vaznou debatu se svym technickym
> spravcem domeny (SKYNET-CZ), protoze vy sice jste ten, kdo urcuje obsah
> zony, ale technicky spravce je tu IMHO od toho, aby na vas po technicke
> strance dohlizel a takovehle zverstvo vam nedovolil (pokud to snad
> dokonce neni jeho akce). Mozna mi ale neni spravne jasne, za co vlastne
> takova profesionalni Internetova firma bere penize.

Tak tak. Jeste perlicku, kdyz uz tu v puvodnim prispevku byl zminen Eurotel.
Kdyz se poslalo neco na adresu <postmaster na eurotel.cz>, vratilo se jakesi
zahadne chybove hlaseni z adresy <Postmaster na eurotel.cz> ve smyslu, ze adresa
neni v nejakem povolenem seznamu (bohuzel jsem ho smazal, tak nemohu prilozit) -
mozna prijimaji jen na adresu <Postmaster na eurotel.cz>. Kazdopadne jim uniklo
RFC 2822, kde se v kapitole '4.5.1 Minimum Implementation' pise:

: Any system that includes an SMTP server supporting mail relaying or
: delivery MUST support the reserved mailbox "postmaster" as a case-
: insensitive local name.
--
                                                Lubos Kaspar