Placená reklama na internetu

David Floryan davidfloryan na atlas.cz
Sobota Září 22 21:25:53 CEST 2001

Takoveto "programky" jsou lehce odhalitelne a pokud na to ta firma
prijde, vyhodi te a nezaplati ti nic. Navic te umisti na blacklist,
ktery si vetsina firem platicich za sledovani reklamy, cteni mailu
apod. vymenuje. Takze si neskrtnes, ani kdyz se prihlasis znovu a
treba u jine firmy.

David

Vojtěch Malý píąe ve zprávě <9ofpni$2o28$1 na news.vol.cz>.

Daląí informace o konferenci Sendmail