ako spravit relay ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 28 11:14:35 CEST 2001

Zdravim.
Nemam teraz ziaden stroj, kde by som mohol testovat, tak dufam, ze mi
poradi niekto, kto uz s tym ma skusenosti.
Potrebujem spravit relay_hosts_only, lebo ked dam relay na @domena.sk, tak
dotycny z tej domeny si dorobia do DNS ze im robim relay pre pomaly vsetko
co je pod .domena.sk. NIe je problem dohodit patricnu feature. Ale ked to
spravim, tak tym padom budem musiet menovat kazdy pocitac, ktoremu robim
relay. Napr. mam C-sau ip-ciek, ktore cez ten server posielaju do sveta.
A nepozna teda niekto nejake riesenie, aby som nemusel pisat 250 ip-ciek ?
Navyse ked pribudnu dalsie siete, tak to bude solidna kopa.
nefunguej nejaka hviezdicka alebo co ? (napr. 10.10.10.*) ??

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2