Problemy se sendmailem a masqueradingem

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Sobota Září 29 21:19:00 CEST 2001

Zdravim.

Mam mensi problem se sendmailem a masqueradingem. Pouzivam konfiguracni
balik z Berkeley, ktery umoznuje konfiguraci sendmailu pres makroprocesor
m4. Takze mam masquerading zkonfigurovany pres MASQUERADE_AS makra atd.
Perfektne to fungovalo az doted, kdy jsem si pridal do DNS preklad vsech
jmen z me domeny (tj. *.srnet.cz). No a v tom je ted problem, protoze
kdesi se provadi zmena domeny odesilatele z lokalni site na
*LOCAL*.srnet.cz, coz se uspesne resolvne, takze s touto adresou pak mail
odejde, coz neni zadouci. Doufam, ze se s tim nekdo setkal, protoze
predstava zkoumani (a upravy) 40 KB sendmail.cf me moc netesi :-( Diky za
jakekoliv napady.

Jelikoz nejsem prihlasen, tak mi pripadne odpovedi posilejte i na
stepan na srnet.cz. Dekuji.

S pozdravem,

Stepan Roh