sendmail: Jak docasne vypnout orezavani na sedm bitu v nekorektni...

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pondělí Duben 8 16:53:41 CEST 2002

8. 4. 2002 napsal(a) Dalibor Toman na téma ,Re: sendmail: Jak docasne...:

DT> zakazat 8BITMIME na sendmailu (netusim jak)? Pak by klient mel posilat
DT> bud
DT> ciste 7bit znaky nebo zakodovane 8bit (prevedene na 7bit pomoci quoted
DT> printable ci base64)

Tenhle napad m inspiroval a zakazal jsem klientskemu programu odesilat
osmibitove. Bylo to ale k nicemu, protoze korektni casti zpravy byly
korektne v QP, ale nekorektni preambule zustala osmibitova (evidentene se
tam text jen kopiruje a americky autor nepredpokladal, ze lokalizator
nebude znat standardy :-(

Diky za tip,

V. S.

P. S.  On nekdo z Vas videl klientsky program, ktery by osmibitove
zasilani urcoval podle nabidky 8BITMIME od serveru (nebo alespon mohl
urcovat) a mel GUI? Ja ososbne vim o jedinem (non GUI) programu, a to
pine. Vsem ostatnim se v konfigurace rucne nastavuje 8bit misto QP ano/ne
:-(((

--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,