Neodesilaji se emaily pokud je priloha soubor EXE

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Duben 10 14:20:47 CEST 2002

On Wed, Apr 10, 2002 at 02:10:07PM +0200, Dalibor Kouřil wrote:
> [...]
>
>  The original message was received at Tue, 9 Apr 2002 14:32:19 +0200
>  from [10.0.0.13]
>
>     ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
>  <unas na raz-dva.cz>
>      (reason: 570 Command DATA Message rejected due to presence of banned
> attachment)
>
>     ----- Transcript of session follows -----
>  ... while talking to smtp.kjsoft.cz:
>  >>> DATA
>  <<< 570 Command DATA Message rejected due to presence of banned attachment
>  554 5.5.0 <unas na raz-dva.cz>... Remote protocol error

myslim, ze je to jasne - EXE neprejde (skuste inu priponu ;-)))

> SMART_HOST v nastaveni jsem uz menil na ruzne smtp servery vcetne
> smtp.volny.cz, ale dela to vzdy. Dekuji predem za nakopnuti, zadne omezeni v
> sendmail.mc nemam, dokonce stejne nastaveni pouzivam na vice sitich a EXE
> odchazi. Tak nevim.

podstatne je, ci provider filtruje vase odchadzajuce posty na urovni
portu ... mozno nepusti ziaden smtp paket smerom von a vsetko zenie cez
svoj smtp server, cize aj ked si nastavite iny smtp server, skonci to u
neho ... plny vypis obalky spravy by pomohol (presne zistite, kadial
posta odchadza)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE