Neodesilaji se emaily pokud je priloha soubor EXE

Dan Lukes dan na obluda.cz
Čtvrtek Duben 11 23:29:30 CEST 2002

Dalibor Kouřil wrote:

> Jenze kdyz odeslu postu primo z nejakeho klienta (Outlook apod.) pres
> smtp.kjsoft.cz tak odeslu cokoliv, pouze kdyz smtp.kjsoft.cz pouzivam jako
> SMART_HOST meho serveru (Linux+sendmail) na firemnim intranetu tak to hazi
> tyto hlasky.

	To je opravdu lepsi resit se spravcem onoho SMTP serveru - on by mnel
vedet jakou konfiguraci tam ma a proc. Tady muzeme o pricinach ruzne
spekulovat, ale budou to porad pouze teorie - tak proc se neobratit tam,
kde pricinu vedi, a bez teoretizovani ?

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz