Zaslani posty na vice adresatu pres smart relay

Pátek Duben 12 17:10:55 CEST 2002

On Fri, Apr 12, 2002 at 02:00:28PM +0200, Petr Kincl wrote:
> Dobry den.
> Ze je mozno nastavit sendmail tak, aby posilal veskerou postu pres
> smart host je jasne. Ale jde prinutit sendmail, aby poslal stejnou
> zpravu pro vice adresatu jen jednou a smart host to teprve rozeslal na
> urcene adresy? V pripade pomaleho zdrojoveho serveru by to znacne
> ulehcilo odesilan posty, snizilo by to vytizeni linky atd.
> Dekuji predem

Neviem, ale mal som pocit, ze ked som nastavil smarthosta, tak mi to
posiela len raz. Ci uz zo sendmailu, alebo teraz z postfixu.

Povedal, by som ze sa blizi k istote. Mam tu testovaci postfix, ktorym
preposielam veci na druhy postfix a ked je to poslane na viac adries,
tak ten prijimaci urcite hovori, len o jednej prijatej sprave, i ked ten
odosielajuci pise, kam vsade to posielal, ale i tak tvrdi ze odoielal
jednu spravu.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...