Neodesilaji se emaily pokud je priloha soubor EXE

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Duben 15 10:29:09 CEST 2002

Dobry den p. Dan,

Vas mail z Thursday, April 11, 2002 o 11:08:10 AM:

DL> ... takze je uplne jedno pres koho to posilate a vasi provideri jsou v
DL> tom naprosto nevinne ...

DL>         Nesmite se nechat zmast tim, ze chybovou hlasku vam posila
DL> MAILER-DAEMON@<vas provider> - chybove hlaseni obvykle (az na MIcrosoft
DL> servery) neposila ten MTA, ktery chybu konstatoval, ale MTA predchozi ...

moze to byt ale aj nejaky system na sledovanie obsahu sprav
(typu priloh) a uvedenu hlasku generuje on)
podobny system prevadzkujem aj ja, a hlasky si mozem customizovat sam.

ak vsak maju na serveri nejaky system, ktory uz v priebehu
smtp session odmieta prilohy s menom konciacim na .exe tak
je jasne, ze hlasku posle smtp pred tym vzpierajucim sa serverom.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk