mensi problem

Pondělí Duben 15 11:24:57 CEST 2002

sendmail <sendmail na zsisvrciaba.sk> wrote:
-> Na server mi prichadzaju v pohode maili tak isto ich mozem odosielat a
-> vsetko vypadalo fajn. Lenze z niektorych adries mi skratka mail nedojde a
-> zial netusim preco. Nemam nastavene ziadne filtrovania, dokonca sa
-> neoveruje ani identitu odosielatela cez ident-a.
-> V logoch mam zakazdym spravu:
-> Mar 28 10:35:49 zsi sendmail[653]: NOQUEUE: smtp.tatrabanka.sk
-> [194.154.255.241] did not issue MAIL/EXPN/VRFY/ETRN during connection to
-> stdin

podla tohoto sa na tvoj sendmail pripojili ale neposlali ziaden z uvedenych
prikazov...
obavam sa ze bez trasovania spojeni s tym nic neurobis...
-> Kontaktoval som aj druhu stranu, ktory tvrdia ze na ich strane maili
-> odchadzaju. Poradte plz co stym. Pouzivam sendmail "Sendmail
-> 8.11.4/8.11.4"

 WinError #99999: Out of error messages.