RELAYing

Beno Slávik benyto na oku-pi.cz
Středa Duben 17 07:38:15 CEST 2002

Dobry den,

chtel bych se zeptat zdali se nechá nejak rozumne vyresit tento problém.

Mám jistou doménu neco.cz. Z té odesilam maily z vnitrni site 192.168.x.x.
Na serveru neco.cz jsem si rozjel IMAP abych mohl postu vybirat vzdalene.
Vse je OK, k serveru se pripojim. Problem je vsak pri odesilani.

Je prosim nejak mozne vyresit abych, kdyz se prihlasim odkudkoliv jinud s
dynamickou IP, mohl odesilat postu?

V pripade jine IP adresy nez pro kterou je povolen relaying samozrejme dojde
k zablokovani odeslani s chybou 550 RELAYING DENIED. Je prosim mozne nejake
jine reseni, nez pokazde si zjistit IP adresu a tu docasne povolit?

S pozdravem Beno Slávik