konfigurace SendMail does not exist

Dan Lukes dan na obluda.cz
Čtvrtek Duben 18 10:27:47 CEST 2002

linux_lukas na atlas.cz wrote:

>   does not exist. Nevim kde se vzala ta IP adresa kdyz jsem ji do
>   klienta nevkladal tam jsem dal jiz plne jmeno mistniho serveru
>   SATAN.ROV.

	V podle vseho je to problem konfigurace klienta. O tom jste nam ale vubec
nic nenapsal. Neposlal jste nam ani vzorek chyboveho hlaseni vcetne
hlavicek, ze kterych se take da lecos zjistit (a tak je jejich zaslani
dost dobre pri jakekoliv zadosti o pomoc) - takze zadna rozumna rada
nebude (pokud mezi nami neni knezna Libuse).

	V obecne rovine dostavate tuhle chybu proto, ze v ramci SMTP session,
kterou patrne vas MUA postu posila uvede v hlavicce (MAIL FROM) prave
zminenou adresu petr na 192.168.0.2

	Opravite ji tak, ze nakonfigurujete svuj MUA tak, aby tam daval adresu
pouzitelnou. Podotykam, ze adresa o ktere mluvim neni tataz adresa co
From: adresa v hlavicce samotneho dopisu (tu tvrdite, ze jste nastavil a
nam nezbyva nez verit, ze se to povedlo).

	Podotykam, ze toto je konference o sendmailu - takze pokud se potvrdi, ze
mate problem s nastavenim nejakeho Outlooku ci jineho koncoveho klienta,
muze se stat, ze zde nebude nikoho, kdo vam s jeho konfiguraci poradit
dokaze (no, u Outlooku to zrovna nevadi, tam pozadate o radu svoji
technickou podporu - jiste ho mate koupeny).

							Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz