OT: o com je tato konferencia

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Duben 18 12:21:57 CEST 2002

On Thu, Apr 18, 2002 at 12:13:50PM +0200, Robert Madaj wrote:

> v "reklame" ku konferencii sa pise, ze nielen ku produktu sendmail
> ale obecne k postovym systemom.

uz sa to tu viackrat omielalo, ze zameranie tejto konferencie je MTA -
ja by som navrhol zmenit nazov aj e-mail adresu na _mta na linux.cz_ a na
sendmail na linux.cz nastavit autoreply - nova konferencia ma adresu
mta na linux.cz ... potom by uz neboli ziadne nedorozumenia a necitali by
sme aj v linux na linux.cz prispevky o postfixe, exime, qmali atd.

alebo urobit novu konferu s nazov _mail na linux.cz_ a tam by sa preberali
vsetky problemy spojene s mailami, cize MTA, MUA, LDA, atd.

co vy na to? ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE