Courier-IMAP na Qmail+vpopmail-maildir

Marcel Kopecky lecram na veda.sk
Neděle Duben 21 21:05:27 CEST 2002

> Problem je asi v tom, ze courier-imap je treba kompilovat jako bezny
> uzivatel, nikoliv jako root. Pred kompilaci je treba se presvedcit, aby
> tento uzivatel mel prava ke cteni do adresare ~vpopmail.

ehm teraz nejak nerozumiem.vsak root ma prava na citanie ~vpopmail.a pri
./configure je volba na vypnutie tochto obmedzenia(t.j. kompilacia iba pod
nie rootom).Preco sa musi kompilovat ako nie uid 0 user?
Moj problem bol asi v tom ze som mal zle nastavene cesty tak som to vyriesil
jednoducho ze som tam tie 2 subory (vpopmail.h a vauth.h) hodil.

   lecram