Skenovanin posty pouze jednou

Dan Lukes dan na obluda.cz
Úterý Duben 23 02:01:10 CEST 2002

Jaroslav Klapalek wrote:

> V sendmail.cf mam nasledujici sekci. Jak upravit flagy, aby to skenovalo
> pouze jednou? Hledal jsem vyznamy jednotlivych priznaku, ale na nic jsem
> nenarazil.
>
> Mlocal,      P=/usr/sbin/amavis, F=lsDFMAw5:/|@qSPfhn9, S=10/30, R=20/40,
>                 T=DNS/RFC822/X-Unix,
>                 A=amavis $f $u /usr/bin/procmail -Y -a $h -d $u

	Jestlize amavis (a pravdepodobne i nasledny procmail) podporuje LMTP
protokol, tak tim, ze ho aktivujete (ale jake konkretne pismenko to ve
flazich dela z hlavy nereknu - nahlednete do OP.ME - a tim mene reknu co
je treba udelat s Amaviosem a Procmailem).

	Jestlize to amavis (a/nebo procmail) neumi, tak za teto konfigurace nijak
- @#local mailer se proste vola zcela separatne pro kazdeho prijemce a
tedy je separatni scanovani nevyhnutelne.

						Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz