qmail-scanner propousti vse

Jan Korbel korbel na omnicon.cz
Úterý Duben 23 12:18:09 CEST 2002

hi.
switchnul jsem ze suse na debiana (woody s vpopmail a courier imap) a
nainstaloval qmail-scanner, zkonfiguroval, nainstaloval a upravil
/etc/init.d/qmail (promenna QMAILQUEUE).
vse zda se chodi ale chodi az moc ;) - v hlavicce mejlu je treba:

  by uid 64010 with qmail-scanner-1.10 (. Clear:0. Processed in 0.043669
secs); 23 Apr 2002 10:09:26 -0000

pricemz mail obsahuje attachment *.exe a projde bez problemu do mailboxu :(

pouzil jsem odzkouseny quarantine-attachments.txt (a samozrejme pustil *.pl
se spravnym parametrem aby se to presypalo do *.db); jeden ze zaznamu je
napr.:

.exe    0       Executable binary
(s TAB jak ma byt)

netusi nekdo kde by mohl byt pes?

qmail jsem instalil ze src package, mam i udajne spravne verze tnef (1.1.1)
a maildrop (1.3.7-2), perl 5.6.1-7.

dik.

JC

Jan Korbel - korbel na omnicon.cz