Postfix a mailertable

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 24 10:41:20 CEST 2002

On Wed, 24 Apr 2002, Peter Mann wrote:

> man 5 transport

Diky. Ja porad grepoval samples na 'mailer' a 'table' :-)

> mam to riesene asi pre 5 domen s jednym MX zaznamom, pricom na tom MX
> serveri sa to iba kontroluje na virusy a posiela sa to dalej

Prosim Vas co pouzivate za reseni na virusy ? Asi budu muset taky neco
nasadit a uvital bych pripadny popis Vaseho reseni. Co jsem tak zatim
nasel na netu, tak bud dodelavku do procmailu nebo obecne reseni pres
agenta co dorucuje do schranky (to se mi nezda pouzitelne pri relayingu)
a nebo nejake 'predstaveni' antivir SMTP serveru pred vlastni SMTP server
na port 25 coz mi zase prijde problematicke z hlediska odmitani SPAMu.

Mne by se libil spis princip - pri prijimani posty udelat sito na spam
a od zakazanych domen a adres postu vubec nebrat, kdyz to projde tak
zpravu prijmout, oskenovat na viry a mit moznost si vybrat akci nad
zavirovanou zpravou (znicit, uzavrit do trezoru a oznamit spravci,
nebo modifikovat a doplnit oznameni) no a nakonec ji poslat dal bud
jako relay na dalsi SMTP host nebo lokalnimu dorucovacim agentu.

Idealni by bylo, aby to pracovalo bez zasahu spravce, aby to moc
neotravovalo s tim ze prisla zavirovana posta, aby si to stahovalo
samo signatury, neco na co by se nemuselo moc dohlizet....