Postfix a mailertable

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Duben 25 09:02:08 CEST 2002

On Thu, Apr 25, 2002 at 08:45:53AM +0200, Lubos Kaspar wrote:
> Hm, skvele. Takze v pofidernim zajmu krizackeho tazeni proti MS-virum
> se doruceni posty zbytecne zdrzuje a znejistuje pasirovanim pres nejaky
> avdaemon... Jeste ze nemam v takovem "bezpecnem" prostredi schranku!
>
> Je tato konference jeste stale o MTA nebo uz jen o nahaneni MS-viru?

osobne som bol proti zavedeniu antiviru na mail server, lenze mame tu aj
uzivatelov a nadriadenych ;-(

zdrzanie je minimalne, so stratou posty zatial nebol ziaden problem

chapem, na co stale narazate (MTA vs. AV) - suhlasim s Vami, ale realita
je ina ;-( skuste tu presvedcit uzivatelov, aby si zvykli na nieco nove,
darmo tu maju webmail (SquirrelMail), stale pouzivaju Otlak

dalsie veci radsej ani nespominam ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE