Castecne nefunguje antivirus odeiavir

spatka.mta na luzanky.cz spatka.mta na luzanky.cz
Čtvrtek Duben 25 12:06:23 CEST 2002

Dobry den

Pokousim se v sendmailu rozchodit antivir odeiavir. Bohuzel mi to chodi nejak
divne. Pokud mail s virem poslu (mutt-em) jako root nejakemu uzivateli tak ho
to zachyti. Prvni divna vec je, za obe hlasky (pro prijemci i odesilatele)
dostane odesilatel. Dalsi problem je, ze to zavirovany dopis nezachyti pokud ho
poslu jako ne-root.

Sendmail je verze 8.11.6 a v zaveru dopisu je muj sendmail.mc. Jinak vznikl tak
ze jsem se ho snazil co nejvic zjednodusit, abych vyloucil vliv procmail, ... .
A zkousel jsem i verzi s LOCAL_MAILER_ARGS bez /usr/local/bin - chovalo se to
stejne.

Prosim, chodi Vam nekomu odeiavir a muzete pripadne poradit nebo poskytnout vas
sendmail.mc, ci sendmail.cf?

Dekuji. Petr SPATKA

divert(-1)
include(`/usr/share/sendmail-cf/m4/cf.m4')
VERSIONID(`luzanky')
define(`confDEF_USER_ID',``8:12'')dnl
undefine(`UUCP_RELAY')dnl
undefine(`BITNET_RELAY')dnl
OSTYPE(`linux')
define(`LOCAL_MAILER_PATH', `/usr/local/bin/odeiavir')dnl
define(`LOCAL_MAILER_ARGS', `/usr/local/bin/odeiavir -sm $h $f $u')dnl
MODIFY_MAILER_FLAGS(`LOCAL', `-m')dnl
dnl
FEATURE(`access_db',`hash -o /etc/mail/access.db')dnl
FEATURE(`no_default_msa')dnl
FEATURE(`use_cw_file')dnl
FEATURE(`smrsh',`/usr/sbin/smrsh')dnl
define(`confTO_IDENT', `180s')dnl
define(`confSMTP_LOGIN_MSG', `luzanky.cz')dnl
define(`confRECEIVED_HEADER', `from luzanky.cz (luzanky.cz [193.165.251.78])
	by $j (Mail)$?r with $r$. id $i$?u
	for $u; $|;
	$.$b')dnl
MAILER(`local')