Jak na Sendmail - lokalni dorucovani casti domeny

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Duben 26 11:11:28 CEST 2002

26. 4. 2002 napsal(a) Jaroslav Marek na téma ,Re: Jak na Sendmail - lokalni...:

JM> no jo, ale nebude problem v tom,
JM> ze ja budu mit uzivatele na stroji brno.centralserv.cz zatimco budu chtit
JM> zpracovavat
JM> postu pro centralserv.cz ?
JM> sendmail nehledi na domenu ? tj. pokud najde uzivatelel marek,
JM> uz ho nezajima, jestli je pro domenu XYZ.cz nebo HHH.cz ????

Pro všechny domény uvedené ve třídě w sendmail v relarivně standardní
konfiguraci nehledí na doménu, pokud mu prostřednictvím virtusertable
neřeknete jinak. V typických ínstalacích je to soubor sendmail.cw v -etc
nebo v -etc-mail (starší instalace) nebo /etc/mail/local-host-names
(novější instalace).

Tj. u Vás řeknete, že zpracováváte poštu pro brno.centralserv.cz i
centralserv.cz (ve zmiňovaném souboru) a nastavíte si LUSER_RELAY na
centrální poštovní server pro poštovní doménu centralserv.cz.

Už jsem odmazal původní definici, takže přesně nevím, zda Vám tohle stačí
nebo zda potřebujete řešit i přesun vybraných příjemců z centrálního
serveru na lokální (pokud ho nemáte vyřešen nebo ho máte vyřešen
nekompatribilně s LUSER_RELAY, tak by to byla (řešitelná) komplikace.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,