mail2sms a sendmail (.forward)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Duben 26 17:20:30 CEST 2002

On Fri, 26 Apr 2002, Michal Vymazal wrote:

> Pokousim se rozjet $SUBJ, ale dostanu pokazde toto:
>  ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> "|/bin/mail2sms -c /home/mail2sms.conf < +cislo na sms.paegas.cz"
>     (reason: Service unavailable)
>     (expanded from: <uzivatel na domena.cz>)
>    ----- Transcript of session follows -----
> smrsh: mail2sms not available for sendmail programs
> 554 5.0.0 Service unavailable

Sendmail pouziva smrsh jako wrapper misto bashe, cimz ma byt zajisteno, ze
si uzivatele nemohou nastavit preposilani mailu na programy jake se jim
zachce, ale pouze na ty, ktere jim spravce systemu povoli (linkem v
/etc/smrsh na prislusny program, ktery ma byt povoleny).

Osobne to neopvazuji za prilis stastne, a proste jsem si v sendmail.cf
prepsal, ze se misto smrsh spousti sh.

> Muzete nekdo zkontrolovat, jesli mam spravne onu "trubku" v uvozovkach?
> "|/bin/mail2sms -c /home/mail2sms.conf < +cislo na sms.paegas.cz"

IMHO by mela byt pred temi uvozovkami.

--
JiKos.