zmatene hlavicky z email.cz

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pondělí Duben 29 16:39:25 CEST 2002

29. 4. 2002 napsal(a) Ondrej Rusek na téma ,zmatene hlavicky z email.cz`:

OR> s pritelem resim nasledujici problem. Ma zrizeny mailbox na
OR> email.cz a ma tam definovanou skupinu:
OR>
OR> lidi -> mail1 na domain1, mail2 na domain2 \dots..
OR>
OR> Kdyz vytvori mail a pouzije pro rozeslani tuto definovanou
OR> skupinu, tak mi to (ja jsem napr. mail1 na domain1) dojde s
OR> hlavickou:
OR>
OR> TO: Skupina:, lidi na domain1
OR>
OR> - coz je IMHO nesmysl
OR> Po dotazu na email.cz sdeleili, ze by to spravne melo byt:
OR>
OR> TO: Skupina lidi
OR>
OR> Udajne to musi zmenit prijimajici mailserver (tedy muj sendmail).
> [...]

Začnu odpovědí na poslední otázku: RFC 2822. Jink když se do nej ponorite,
zjistite, ze definice To: je neco jako

     "To:" address-list CRLF

a dalsim studiem zjistite, ze to, co tam predava email.cz, rozhodne
definici nedopovida. Takze Vas sendmail bud musi nekorekti dopis poslat
dal (coz jsem rad, ze nedela -- uz tak chodi po svete dost spatnych
dopisu), nebo ho vratit zpet nebo se ho pokusit ,,opravit`` s tim, ze si
domysli, co tak asi mohl odesilatel chtit. To je i Vas pripad -- a z toho
duvodu nemusite mit zapnute zadne prepisovani a presto prepis nastane --
ale vina je u provozovatelu email.cz.

Pokud tam chteji mit retezec, ktery nema s adresami nic spolecneho, museji
pouzit syntaxi typu:

       To: Skupina lidi: ;

(tedy nazev skupiny s prazdnym seznamem clenskych adres; skupina je
povoleny clen seznamu adres, jak ho vyzaduje definice To:. Podrobnosti
naleznete ve zminenem RFC 2822.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,