Jak zrusit open relay?

Radim Rozenek rozenek na vos.cz
Čtvrtek Srpen 22 08:36:51 CEST 2002

Pekny den,
prevzal jsem dneska system (RH 7.0 + qmail) po predchudci, ktery byl odejden a bylo m oznameno, ze mame mailserver na blacklstu ORDB (a kdovi kde jeste), ze s tim mam neco udelat.

Mrknul jsem na system a koukam, ze qmail tu neni spolu s tcpserverem, ale SMTP se spousti pres xinet. Vse je OK, ale jak omezit pristup k teto sluzbe pouze na nasi domenu a lkalni ip?

Staci do /etc/xinet.d/smtp dopsat only from .vos.cz 192.168.   ?

Jaka je vlastne syntaxe? Please poradte.
Dival jsem se do /var/qmail/control do rcpthosts a tam je jen vos.cz, ale stale jsme open relay alepon podle serveru ordb.org

Radim Rozenek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.