relaying

yanek yanek na bofh.cz
Pátek Srpen 23 19:17:54 CEST 2002

rcpthosts je k tomu aby qmail vedel pro jake domeny ma prijimat postu

V souboru hosts.allow povolite pro jake IP se qmail bude chovat jako
open-relay.

Predpokladam ze mate LAN s cislovanim 192.168.x.y.
Takze do rcpthosts date jen vos.cz, a do hosts.allow date:

tcp-env: 127.0.0.1, 192.168.: setenv RELAYCLIENT

A radek 'env = RELAYCLIENT=' odkomentujete.

Doufam ze sem to spravne vysvetlil...