qmail a relaying

Jiří Šváb jirisvab na seznam.cz
Sobota Srpen 24 20:54:28 CEST 2002

Zdravim,

vidim, ze je tu diskuse o relayingu pod qmailem.
Oprasil bych tedy jeden svuj problem, ktery jsem na cas pustil k vode (i kdyz te mam ted po krk, resp. mel jsem).
Mam nainstalovany vpopmail, zkompilovany s parametrem enable_roaming_users yes.
Vsechno facha, jen smtp after pop nejede.
Vytvorim pomoci SMTPRules open.smtp.cdb, ale ten se po pripojeni nekoho noveho neupdatuje. Takze jsem zatim nastavil RELAYCLIENT na pevne adresy, ale modemisti jsou zatim bez relaye.
Co by mohlo byt spatne?
chown, chmod, zpusob, jak cdb vytvarim....?

Pak bych si jeste chtel rozjet qmailadmin. Uz je zkompilovany a spusteny, jen nevim, kde mam sehnat phpka na webove rozhrani a kam je nakopirovat na server.

Pokud nekdo tusite, co jsem zvoral, poradte prosim.

Diky Jirka