ne-bouncy

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Prosinec 17 11:23:48 CET 2002

On Thu, 12 Dec 2002, Lubos Kaspar wrote:

> Tady je kazda rada draha... :-( Pokud se trochu "zhresi" a nebude se uplne
> striktne dodrzovat uplne vse, co je napsano v RFC 2505 'Anti-Spam
> Recommendations for SMTP MTAs', tj. zejmena v kap. 2.6 '"MAIL From: <>" and
> "MAIL From: <user na my.local.dom.ain>"', pak me napadaji asi tak tyto moznosti:

Mal som na mysli nieco trochu ine: pre nase servery nepojdem za ramec
RFC2505, ide o to ze ho prekracuje aol.com .. vlastne porusuje uz
2822, lebo generuje bouncy so zlym (neprazdnym) Return-Path.

Mno, zatial som im poslal podrav na postmastra a abuse. Ked sa to zhorsi,
nastupi badmailfrom.

--
jozef  :-)