sendmail.mc

Pavel Korner pkorner na vakmb.cz
Čtvrtek Prosinec 19 08:46:22 CET 2002

Zdravim!
Pri rekompilaci firewallu pro sit jedne male firmy jsem z hruzou zjistil,
ze na tomto pocitaci mj. jine bezi krome firewallu a proxy tez:
sendmail, ftp server, http server, samba etc.
a) SENDMAIL.MC: Zejmena sprava Sendmailu je pro mne spanelska vesnice, jen
jsem pochopil,
ze konfigurace se provadi pomoci skriptu sendmail.mc Tudiz hledam informace
pokud mozno cesky, o vyznamu polozek v tomto skriptu. Znate nejak zdroje?
b) NAZEV DOMENY: Prozatim jsem pouzil pro nastaveni Sendmailu (dosud bezicim
na firewallu)Webmin,
ale nepovedlo se mi ho nastavit tak, aby pri odeslani mailu na adresu uvnitr
site
 se za zavinacem zobrazoval nazev domeny, nikoli @lcalhost.localdomain. Co s
tim?
Podarilo se mi majitele site presvedcit, ze na firewallu ma byt jen firewall
a postu ma vyrizovat jiny pocitac za "zdi.  Dalsi nastaveni uz bych chtel
mit OK.
Diky Cochtan