DOMENA

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Čtvrtek Prosinec 19 17:01:23 CET 2002

> From: Filip Matoušek <f.matousek na m-software.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: DOMENA
> Date: Tue, 17 Dec 2002 20:39:21 +0100
>
> Chtěl jsem se zeptat, tato chyba se zobrazi kdyz si poslu z jineho PC postu
> na tuto domenu ale vsechno mam nastavene dobre , protozte jine domeny
> funguji dobre. Nevite zda je to chyba firmy ktera mi udrzuje DNS pro tuto
> domenu ???
>
> ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <webmaster na cyklobares.cz>
>     (reason: 550 not local host cyklobares.cz, not a gateway)

> [...]
> <<< 550 not local host cyklobares.cz, not a gateway
> 550 5.1.1 <webmaster na cyklobares.cz>... User unknown

Potrebny postup je zcela evidentni: jelikoz chybovou hlasku vraci
stroj bria.pes.cz, je treba se ptat na uzancni adrese
<postmaster na bria.pes.cz> (resp. <postmaster na pes.cz>) - jedine tam
totiz mohou rici, proc jim to takto funguje. Nikdo jiny to z principu
vedet nemuze, takze dotaz v teto konferenci je zcela bezpredmetny.
--
Lubos Kaspar