Postfix a dorucovani

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Úterý Únor 12 08:39:38 CET 2002

Dobry den,
mam server s Postfixem, ktery je jedne siti s MS Exchange serverem. Oba
prijimaci postu pro domenu domain.com. Posta se vsak posila pres Exchange
na adresu username na domain.com. Posta pro nektere uzivatele se vsak
preposila na linuxovy stroj s Postfixem na adresu
username na subdomain.domain.com. Na Postfixu ji zmenim zpet na
username na domain.com a pokusim se ji dorucit lokalnim uzivatelum.

Az sem mi to funguje, ale problem nastava, kdyz je posta poslana
neexistujicimu uzivateli. Protoze adresa odesilatele obsahuje stejnou
domenu, pro kterou Postfix prijima postu, tak se mi zprava zacykli a ja
jako odesilatel nedostanu upozorneni o nedoruceni (zprava se cykli na
Postfixu).

Muzete mi nekdo poradit, jestli je mozne ten Postfix nejak donutit, aby
postu pro lokalni uzivatele dorucil a pokud ne, tak ji vratil odesilateli.

Diky za kazdou radu.

Petr Buzrla           www.wastelands.cz
buzrla na awdesign.cz    ICQ:    112601705