Max priloha

Edvard Miskej miskej na vegacom.cz
Středa Únor 20 10:58:59 CET 2002

Hezky den

> Zde je dulezite zduraznit, ze MTA pracuje se zpravou na urovni SMTP
> (RFC 2821) tj. obsah zpravy (DATA) je pro nej cerna skrinka a je
> uplne jedno, jde-li o jednoduchou zpravu (RFC 2822) nebo o zpravu
> podle MIME (RFC 2045 az 2049 a dalsi doplnky).

Tak premyslim jestli si z nas uz delate legraci nebo jestli to opravdu myslite s
tou cistotou
MTA tak strasne vazne.
Jen drobne stouchnuti - dlouho jsem tady cetl Vase polemiky o tom co vlastne muze
a nemuze MTA
zvlast co se tyka viru. Momentalne mam na svem postfixu AVP a nemuzu si ho
vynachvalit.
Spravce je spokojeny a uzivatele jeste vice.
E. Miskej