Max priloha

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Únor 20 11:04:23 CET 2002

> From: "iko" <iko na kamarad.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: RE: Max priloha
> Date: Wed, 20 Feb 2002 10:55:55 +0100
>
> no to je nam jasne...

Pisatel puvodniho dotazu zduraznil, ze je uplny zacatecnik, tak jsem
povazoval za primerene ho upozornit na souvislosti. Asi jsem ovsem mel
odpovedet jen jemu. Omlouvam se.

> ale velmi pochybujem, ze niekto posle dvojmegovy email
> a ten NEBUDE obsahovat prilohu... teda v podstate mozme povedat ze ta
> priloha je dlha priblizne tolko co cely mail +- par kilo

Proc by 2MB mail nemohl byt cely jako text/plain, resp. vubec ne podle
MIME? Navic pro "Content-Type: multipart/..." je "prilohou" i cast typu
text/plain a ta muze mit taky mnohem vic nez par kilo. Krome toho muze
zprava obsahovat mnoho malych priloh, ktere celkem pak daji prekroceni
MaxMessageSize - puvodni otazka byla na maximalni velikost (JEDNE)
prilohy, takze i toto je dulezite vzit v uvahu.
--
                                                Lubos Kaspar