sendmail + ssl

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Únor 27 07:59:31 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 07:51:37AM +0100, yce wrote:
> nejak jsem neprisel na to, jak poznam, ze mam sendmail
> prelozeny s podporou ssl knihoven. Nepodarilo se mi
> najit na kterem portu by akceptoval spojeni skrze ssl.
> Pop3 je jasne a funguje mi "obojzivelne", tedy na portu 110
> normalne a 994 kryptovane.
> Sendmail vypada ze jede jen na portu 25. Je mozne, ze by
> na jednom portu rozlisil dve ruzna spojeni a byl taky
> obojzivelnik?

neviem, ci pomozem, ale pouzivam postfix-tls a tam su to porty 465 a 587

ssmtp		465/tcp		smtps		# SMTP over SSL
587 je vraj submission

v master.cf postfixu mam:
# only used by postfix-tls
smtps     inet  n       -       n       -       -       smtpd -o smtpd_tls_wrappermode=yes -o smtpd_sasl_auth_enable=yes
587       inet  n       -       n       -       -       smtpd -o smtpd_enforce_tls=yes -o smtpd_sasl_auth_enable=yes

[prepacte za nezalomenie tych dvoch riadkov]

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE