postfix-undisclosed recipients

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Únor 27 08:28:15 CET 2002

> pride mail s chybovou spravou? ak ano, s akou?
- nie, jedina hlaska je na konci hlavicky:
vid predchodzi emajl)

> ak sa pouziva virtual - Postfix virtual domain mail delivery agent, tak
> sa aliases pouzije iba v tom pripade, ak je vo virtual_maps zadefinovany
> lokalny prijemca
- aliase inak funguju o.k.
<main.cf>
alias_maps = hash:/etc/aliases
</main.cf>

> co takto novsiu verziu? co vravia logy? pozriet aspon podla Message-ID,
> co sa deje, pripadne v master.cf pridat -v (verbose) k local (alebo
> viac 'v' pre more verbose)
- uz som nasiel 1.1.3-2,
- logy mlcia, nic podozrive,
- v rozsirenom logovanie tiez nic, z logu:
delivered_init: tir-sk__-bsimek na tir.sk    //adresa pouzita v bcc
deliver_recipient[1]: local recip postmaster na localhost.tir.sk exten deliver
exp_from
potom sa uplatnia aliasy a majly dostanem ja.

- napada ma ci problem nebude vo fetchmaily, kedze ten jediny sa stazuje.