Qmail a rcpthosts

yanek yanek na yankuv.koniec.sk
Čtvrtek Únor 28 19:42:56 CET 2002

$ cat /etc/hosts.allow
tcp-env: 127.0.0.1, 192.168.: setenv RELAYCLIENT

...jestli pouzivate xinetd

-----Original Message-----
From: "Jiri Syrovy" <jrk.58 na worldonline.cz>
Sent: Thu, Feb 28, 2002 at 07:16:07PM +0100
To: To sendmail na linux.cz
Subject: Qmail a rcpthosts

# Dobrý den,
#
# jak nastavit qmail, aby povoloval odesílání kamkoliv od lokálních uživatelů,
# ale nepovoloval od zbytku(ale aby poštu mohli posílat i uživatelé z jiných
# předem určených domén)
# Pokud dám něco do rcpthosts tak můžu odesílat jen tam, ale pokud nedám tak
# může kdokoliv posílat kamkoliv odkudkoliv.
# Nejlepší by bylo omezení pro určité IP addr.
# Lze to nějak udělat - v manuálu jsem to hledal asi 1,5, ale našel jsem jen
# rcpthosts ???
# Používám vpopmail.

--
yanek <yanek na yankuv.koniec.sk>