Postfix - <pokus na czechwireless.net>: mail for czechwireless.net loops back to myself

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Leden 10 17:40:01 CET 2002

David Michal wrote:

> Zdravim,
> Snazim se pridat domenu czechwireless.net do sveho postfixu.
>
> V main.cf mam:
> mydestination = $myhostname, $mydomain, czechwireless.net
>
> A po odeslani pokusne zpravy jsem obdrzel hlasku viz %subj.
>
> MX zaznam pro domenu czechwireless.net mam nastaven na prague.czechwireless.cz
>
> Poradite nekdo?
> Diky,
> David Michal

Predpokladam, ze tom MX je spravne, tj. je to ten pocitac
s postfixem.

Domnivam se, ze se jedna o "virtualni" domenu. Ja osobne
postfix obvykle nastavuji tak, aby "temer vse" byly virtualni
domeny a jednotlive uzivatele z nich pak smeruji na konkretni
mailboxy.

Tedy konkretne:

1. NEDAVAT ji do mydestination
2. povolit virtual v main.cf:

virtual_maps = hash:/etc/postfix/virtual

3. do souboru virtual napsat neco jako:

czechwireless.net anything
nekdo na czechwireless.net jeho-mailbox
nekdojiny na czechwireless.net jiny-mailbox
@czechwireless.net defaultni-mailbox

4. udelat ten hash:

/usr/sbin/postfixmap virtual

5. a pak uz jen zavest novou konfiguraci

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz