sendmail, access_db a spam

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 18 14:09:41 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Petr Vejsada wrote:

> ac.kr                           REJECT
>
> Presto mi z teto domeny chodi spam, napriklad dnes tento:

NEEEE , ten SPAM neni z domeny ac.kr ale z IP adresy 203.251.92.87 ke ktere
neexistuje reversni zaznam jinak by byl v te zavorce. To jmeno pred zavorkou
je jmeno kterym se ohlasil klient, ale to nic neznamena to muze byt falesne
a tak se na nej neda spolehat, Musite tam lupnout to IP nebo skupinu IP.