problemy s relay

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Leden 18 22:18:55 CET 2002

>  Zdravim,
>  mam problem se sendmailem 8.11.6 na RH 6.2 .
> Nic jsem nemenil , a nyni ma relay strasne dlouhe
> odezvy.
> Po dlouhem badani jsem zjistil , ze nyni pouziva
> /etc/hosts . Proc ?
> DNS  preklad uzivatelu nepouzivam ,  v access mam povolen relay na ip
adresy
> a az doposud to slo.

ted uz to chodi normalne, ze?
Zaznamenal jsem u znamych podobne problemy - lokalni firemni site
(192.168.0.0) najednou
na nekolika instalacich zacaly timeoutit pri spojenich na POP3 ci SMTP na
firemni linux server.

Pravdepodobna pricina je ponekud komicka - tyto stroje nemely definovan
resolving
pro 192.168.x.x, takze dotazy na reverze na privatni IPCka sly do Internetu.
Reverze pro tuto sit
v Internetu existuje (zrejme jen kvuli tomu, aby vracela okamzite bez
prodlev informace o
neexistenci reverze k IPcku) a v minulych dnech mela nejaky vypadek (ted to
vypada jako, ze funguje)

PS: po definici v /etc/hosts atd tyto problemy zmizely...

D. Toman.