podozriva komunikacia

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Leden 23 08:08:54 CET 2002

Prajem prijemny den. Na firewalle som zistil, ze niekedy
sa stane, ze par paketov z RH smeruje na velmi divne porty
do internetu. Tie su pravdaze zahodene. Skumal som podla
cielovych adries (zdrojova bola vzdy dany linux) co by to
mohlo sposobovat. Z logov som zistil, ze najpravdepodobnejsie
to sposobuje sendmail. IP adresy na ktore sa pokusal RH hlasit na
vysoke porty (napr. 10250, 1731, 3449, 1054, 1241, 1054)
boli prave miesta kam sa pokusal hlasit sendmail.

V sendmail.cf mam nastavene:
O Timeout.ident=0s

Takze identom by to nemalo byt. Mate niekto este nejaky napad.
Je to za den priblizne 30-50 zahodenych paketov.

Vopred dakujem za kazde nakopnutie

Igor

PS: RH 6.2, sendmail-8.11.6
Ing. Igor KILIAN