Dvoji zpracovani fronty zprav?

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Leden 25 13:22:34 CET 2002

25. 1. 2002 napsal(a) Tomas Klinkovsky na téma ,Dvoji zpracovani fronty zprav?`:

TK> je mozne nakonfigurovat, aby sendmail prichozi maily urcene lokalnim
TK> uzivatelum dorucoval okamzite, a vsechny ostatni maily (tj. smerovane na
TK> jine pocitace) ponechaval ve fronte az do manualniho odeslani (sendmail -q)?
TK>
TK> Jak se to zajisti?

V sendmail.cf (existují i postupy přes .mc, ale to si uz budete schopen
nalez v dokumentaci) nastavite:

# avoid connecting to "expensive" mailers on initial submission?
O HoldExpensive=True

a u ostatních používaných mailerů (jiných než lokal, nebo smtp, esmtp,
smtp8, relay, ...) nstavit priznak ,,expensive`` (nevim, jake pismeno to
je, a nemam cas to hledat).

Mozna jsem na nejakou drobnost zapomnel, ale tohle je hlavni linie, jak to
delat -- delal jsem to jen jednou a se zanlosti teto myslenky to slo bez
velkeho studia a hledani.

S pozdravem

V. S.

P. S.  Pokud byste chtel neco jemnejsiho, tak byste si musle nastudovat
nebo jinak vyresit ukladani do ruznych fron a pak je prochazet pres
prikazy z prikazove radky nebo parametry k ETRN.

--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,