SMS

Webmaster webmaster na ms-pisek.cz
Sobota Leden 26 09:53:06 CET 2002

Měl bych dotaz.
Stáhnul jsem si jedněch stránek program pro přesměrování pošty Mail
Forwarder. Nainstaloval jsem ho podle instrukci a nastavil tak jak
potřebuju. PO zaslání mailu na tu určitou adresu se mi pošta vrátila v
tomhle tvaru.

The original message was received at Sat, 26 Jan 2002 09:45:35 +0100
from [10.0.0.102]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
| /home/webmaster/MailForw/MailForw /home/webmaster/MailForw
    (expanded from: <webmaster na ms-pisek.cz>)

sh: MailForw not available for sendmail programs
554 | /home/webmaster/MailForw/MailForw /home/webmaster/MailForw... Service
unavailable

Když jsem napsal tomu člověku, který o tom MailForwarderu píše, tak mi
napsal, že je to v konfiguraci sendmailu nastavení smrsh a že mám dvě
možnosti. Buď ho v sendmailu zakázat(prý špatná volba a nebo ve složce
/etc/smrsh na ten program vytvořit softlink. Tak jsem zadal příkaz, který mi
poslal na vtvoření toho softlinku a nepomohlo to.
Prosím pomozte mi někdo. Děkuji.

Daląí informace o konferenci Sendmail