DROP Mail-u

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Středa Leden 30 10:09:47 CET 2002

Dobry den.

Chcel by som sa opytat kde sa da nastavit na sendmail-i (RedHat 7.0,
sendmail 8.11.x) aby mi zahodil mail pre konkreneho usera.
Situacia je taka, ze sendmail na tomto stroji robi forward vsetkych mailov
pre domenu xxx.sk na stroj v lokalnej sieti.
Vyhodili sme na tom stroji v lokalke jedneho usera, ktory uz u nas
nepracuje. Sendmail vsak prijme mail pre neho a snazi sa poslat
ho na ten stroj v lokali. Ten ho odmietne a posle spat linuxu. Ten ho chce
vratit, ale ide o nejake konferencne maily a server z ktoreho
bol ten mail odoslany ho takisto odmietne. Tym padom mi to zostava vysiet na
tom mojom linux-e az do Time-outu.

S pozdravom

Daniel Pogač
Tech. Support